środa, 23 maja 2012

18) I po Maturze :)

Hej :) Nareszcie mogę sobie odpocząć :).
Matura minęła :).
Ustne poszły mi świetnie :).
30/30 z angola
(aj biedny kolega w żółtym krawacie-jemu się niestety nie udało... Biedaczek <P4U> )
i
18/20 (90%) z polskiego.
Choć było tyle stresu :P.
A na wyniki z pisemnych muszę czekać jeszcze do końca czerwca :/.
Choć Biologię,Polak i Angol raczej zaliczyłam :).
Gorzej z tą matmą...
Niespecjalnie mi poszło....
Ale trzeba robić dobrą minę do złej gry czyż nie ?
A mojego blond-włosego,niebieskookiego K.... dziś na szczęście nie widziałam...
Bo ostatnio to ciągle na niego wpadałam...
Ech... Muszę zapomnieć....
Nie jestem jego warta...
Może gdybym była ładna ?
Wtedy wszystko byłoby innaczej...
Ok :). Dłużej Was nie zanudzam :).
[PS:Pozdrowienia dla tych co pisali ze mną Maturę hehe ;* ... Daliśmy radę :P ;* :))
PA :* !

2 komentarze:

  1. Hej, gratuluję wyników ;* Mam nadzieję, że z pisemnych też będą dobre ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! < 33 zapraszam do siebie :*
    http://slodkizapachdurexu.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń