niedziela, 25 marca 2012

17) 40 dni do Matury ;/

Hej.. I pozostało mi 40 dni do Matury a nauki jest tyle,że nie wiadomo w co ręce włożyć ^^... Czy zdam ? Czy sobie poradzę ? Nie wiem. Ale będę się starała z całej siły ;).... Dziś od rana męczę te Układy z Biologi i Oświecenie z Polaka-nudy straszne... Ale jak napisałam już tylko 40 dni-przynajmniej do Polskiego,44 do matmy,46-angielskiego i 50 do Bioli xD... (PISEMNE !). Dam radę,uda mi się... Pozytywne myślenie-to jest to :). Samo uczenie się to za mało ;p. PS: słyszeliście o takim imieniu : PERPETUA ? Dzięki Bogu-ja mam dość normalne :>.A teraz wracam do książek :p. Niedługo napiszę. To pa ;* !

1 komentarz:

  1. No to powodzenia na maturze :)
    Ps: Mogłabyś zmienić kolor czcionki, bo trochę nie wygodnie czyta się fiolet na fiolecie.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń