sobota, 7 lipca 2012

19) Nineteen tomorrow will become twenty ;/


Hej. Dziś tylko krótka notka. Jutro będzie dłuższa bo już "TOMORROW" są moje 20-ste urodziny i już nie będzie "-naście" co mnie lekko przeraża (...).
Dwie większe zmiany jakie zaszły u mnie to przemalowanie włosów z brązu na CZERŃ i uwielbienie do Britney Spears ^^. 


Dzisiejszy dzień był po prostu długi i nudny oprócz momentu kiedy wpadła do mnie kumpela Aga i pomagałam jej w nauce angielskiego :).
PS:Już sobie wyobrażam te jutrzejsze życzenia-kropka w kropkę do siebie podobne. Ludzie zawsze życzą: SZCZĘŚCIA,ZDROWIA i PIENIĘDZY. U mnie pkt 1 jest nierealny do spełnienia a zdrowia mam aż nadmiar... Co do pieniędzy-one nie są aż tak ważne... Gdyby ktoś tak mógł życzyć mi: URODY,SZCZEREJ i KOCHAJĄCEJ SIĘ RODZINY,MĄDRYCH DECYZJI W ŻYCIU i tego,żeby KONRAD NIE CZUŁ DO MNIE OBRZYDZENIA i ŻEBY to ON był NAJSZCZĘŚLIWSZY :*.
Ok. To do jutra ;/. Zostawiam Was z linkiem do jednej z lepszych piosenek Within Temptation. Pa !

WT-Shoot in the Dark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz